субота, 22. март 2014.

new color new dimension new value


Kada dodje ovo vreme u godinii, vikend, prvi lepi dani i slicne stvari, vecina ljudi uglavnom izmili iz kuca poput mrava, svi negde setaju, svi bleje i svi troduplo smaraju nas koji radimo vikendom i kojima posao zavisi od vremena u razmeri vise lepog vremene jednako je vise posla. Pa kad padne vece, ovi nocni ljudi, okupani, namirisani i sredjeni krenu ka svojim ultra fabuloznim kul destinacijama, mi, gore pomenuti vorkeri raznih vrsta lecimo reumu, stondilozu, bol u krstima i slicne stvari i stondiramo sve u sesnest spremajuci se za naredni radni dan koji ce biti jos grdji od predhodnog. Tako i ja, jadan, grdan, kukavan, mrtav umoran bez imalo radosti zbog sunca i proleca, provodim svoju subotu vece. NEko je rodjen u svili i kadifi....Zajebavam se ja malo, nije to sve tako crno, sreca moja pa sam sebe lepo uvek zabavim, napravim zuraju i odkuliram ko pravi chormass nako za svoj gros. Tako je nekako i danas, bas sam poskidao neke fine AV mikseve i sve lepo vec satima gustiram na svojoj telki miloj od milijon incha kubnih koji srecom kupih kada sam jos uzimao neku malo ozbiljniju lovu. Ko nije skontao, AV miksevi su audio-video miksevi, znaci nesto kao standardni DJ miksevi samo sto uz muzikicu gratis dobijate i celu vizuelnu pricu koja sve to prati. Ja licno mnogo volim ove tripove i uvek kada naidjem na neki novi AV miks na koji se izvozam kao mator ja to volim da odmah da okacim ovde na blog. Najvise zbog toga sto su kvalitetni AV miksevi tolika retkost i potrebno je dosta vremena i truda, kao i ideja da se cela prica odradi kvalitetno, kao i mnogo vezbe ako je u pitanju live AV miks, sve mora savrseno da funkcionise, zvuk sa slikom i slika sa zvukom. Sreca moja a nadam se i ponekoga od vas, pronasao sa neka vanserijska ludila koja zelim podeliti ovde veceras. Tako da veceras ne gledamo samo jedan vec tri preozbiljna, prezabavna i predobra AV miksa uz koje mozete tripovati dok vam se boje ne rastope zajedno sa mozdanim celijama. Njih potpisuju sve same legende AV miksinga, za pocetak gledamo kanadski mega duo The Funk Hunters, ljude koji godinama u nazad vaze za najozbiljnije i najaktivnije predstavnike kanadske electronic, bass i (pogotovo) breaks scene u svome AV miksu epskih proporcija premijerno izvedenom uzivo na cuvenom Shambhala muzickom festivalu krajem prosle godine. Siguran sam da je cela zajebancija i ceo ovaj nastup naisao na odlican prijem kod raje na festivalu sudeci po miksu i celom video ludilu koji prati ovaj set, sve je na vrhunskom nivou i sve je bas onako kao se i ocekuje od ovakvih majstora. To onako za zagrevanje, sat vremena Ghetto Funk-a, debelog brejksa i svega onoga sto nosi BASS etiketu da razgibate mentalni i telesni sklop. Nakon svega toga dolazimo do mog favorita za veceras, jedan klasicni AV mashup miks nacinjen od strane mladog audio video miksologa hu gouz baj d nejm Bobby C TV. Sve poznatije ime u Ghetto Breaks vodama, isproducirao je gomilu svojih pesama ali je najpoznatiji po svojim odlicnim audio video mashup zajebancijama koje mozete videti na njegovom jutrub kanalu. Danas ovde gledamo njegov prvi dugometrazni AV miks iz 2011. godine u kome mozete cuti i videti Bil Kozbija i Gorillaz, 99 luftbalunz vs 99 problemz, pee-wee hermana i kristofer vokena, Ofra Hazu, Metod Mena, MJ-a, kurtu i murtu, Edi Marfija, NWA, MIA i ko zna sta sve i koga sve jos, sve strpano i smuljano u cuku vremena najbolje zajebancije out there! Ako volite DJ Yodu i njegove AV radove, overite obavezno i Bobija a ako volite Ninja Tune I Solid Steel ekipu, kao i kultni skotski elektronski duo Boards of Canada sledeci miks je zasigurno namenjen vama. Za kraj sam ostavio ovaj malo ozbiljniji materijal, DJ Food-ov visoko psihodelicni O is for Orange inspirisan muzikom BoC-a i celom tom scenom. Nisam veliki poznavalac te scene, znam da je kul slusati Boards of Canada ali ja nisam kul pa ne znam. Uglavnom, to nije ni bitno, veliki sam fan DJ Food-a ili Stricliy Kev-a kako hocete i nije neko cudo sto sam se totalno navukao na ovo audio vizuelno cudo. Koristim ga vec duze vreme kad obolim od upale mozga u medicinsko-meditativne svrhe, stvarno mi pomaze da odmorim glavu i da zakuntam ko pravi. To vam je valjda dovoljna preporuka. Bez zajebancije, ako ste ljubitelj down tempo trip hop varijanti pogledajte obavezzno necete pogresiti. Masterpis, sto bi rekli neki. Uglavnom, to je to, miksevi su dole, uzivajte, vidimo se...




Нема коментара:

Постави коментар