четвртак, 17. април 2014.

TOP BLENDERS!



Zaista je cudno kako muzicka industrija funkcionise u ovo novo internet doba, tolike godine su se borili da svaku paru zadrze u kuci, smisljali zakone, sudili se, hapsili, reketirali, sve u ime njihovih svetih autorskih prava ali dzaba, bootleg kultura je sve jaca i veca tako da danas mozete naci vise mashupova, blendera, remiksa i edita nego li originalnih stvari. Najvise zahvaljujuci Soundcloud zajednici koja je preplavljena likovima koji radije rade na verzijama tudjih stvari nego li stvaraju svoje, praveci njihove verzije sto puta boljim od originala i tako stvarajuci sebi ime na muzickom nebu. Mnogi ce reci to nije fer, nije kuuul, nek naprave svoju stvar da ih cujemo i slicno ali tako je, kako je, muzika danas jednostavno tako funkcionise i male su sanse da se ikada to promeni. Cela ta bootleg-mashup kultura je uvek na ivici legalnog i nelegalnog, postoje tu ljudi koji prosto rade mashup po sistemu pesmu na pesmu i kao juhu hit za zurku ali postoje i neki ljudi koji su sve to doveli na jedan mnogo visi nivo i koji su od svega toga napravili veoma ozbiljnu scenu vrlo zavidnog kvaliteta. Najbolja stvar u svemu tome je sto su vecina pesama radjenih u ovom maniru obicno na besplatnom download-u sto svakako ima smisla posto se ne radi o autorskom materijalu. Znaci, krademo, miksamo, mutimo i dajemo sve za dzaba, taj neki princip. Ja dosta slusam, skidam i pratim ghetto funk mashup party breaks scenu u poslednje vreme, sto ste mogli i primetiti na blogu, dosta se smaram po SC-u sa ovom muzikom jer me je dosta stvari koje sam pasionirano pratio prilicno smorilo pa sam malo zalutao u ovo. Blablabla, da ne davim mnogo, danas bih vam predstavio cetiri mlada bootlegera i mashup majstora sa cijim sam verzijama ja najvise odusevljen, oni su DJ Maars, koji izuva svoje reggae hip-hop blendove i koga sam ja vec promovisao podosta ovde ali covek je svakako zasluzio i prvo slusamo njegovih dvadesetak predobrih edita. Nakon njega, Maars-ov dragi kompanjon i kolega, representing Australia mr. Tom Showtime, ciji je treci po redu mashup EP Mahiona izasao pre neki dan pa da pomenemo i njega. On je malo vise u old skul-g-funk-funk-breaks varijantama, svezi editi za ljubitelje old skula i funk gruva, zakivanje i izuvanje. Nakon njega mladi gospodin Temple of Boon, koji je kombinacija ova dva gospodina, plus kombinacija jos mnogo cega, hip-hop, reggae, sul, funk, ragga, rap...vrlo talentovani mashup umentnik sa vrlo specificnim stilom, odlicno i strava super sve i za kraj last but not least covek koji se krije pod imenom Prince of Ballard. Malo sporija rusticnija mashup varijanta, laid back soul, funk, rnb i hip-hop with a touch of rocksteady, meni licno mozda i omiljeni baja medju ovim majstorima svog zanata, savrseno za stondiranje i kuliranje i totalna preporuka. Tako, upoznao sam vas sa mojim favoritima medj bootlegersima, tu su i liste sa pesmama, pustajte, slusajte, skidajte i uzivajte a mi ce se gledamo, caos mucacos!


























Нема коментара:

Постави коментар