субота, 5. јул 2014.

...mora to BRZE MALO!!!111



...ili u vecerasnjem slucaju, mora to BRZE i KRACE malo VISE nego obicno i to iz dva specijalna razloga. Prvi je da sam primetio da se sve nesto skratilo oko mene, dani, noci, casovi odmora, vreme generalno osim ako su u pitanju saobracajne guzve ili sati provedeni u radnom okruzenju, to je vjecnost cijela ali da se vratimo na KRATKO, najvise od svega(ponovo) primetno ljudima iz moga okruzenja je to koliko mi se fitilj iliti zivac (ponovo) i primetno skratio... Skoro pa ne postoji bem li mu nanulicu, bar se tako cini malo pre pomenutima. Al ne brigajte rodbino i drugovi (a i bole vas kurac bas) to je samo nuspojava prouzrokovana ucestalim promenama u atmosferskom pritisku ovijeh dana i nema veze sa realnoscu. Drugi i mnogo KRACI i razumniji razlog je da na blogu nema pankeraja bas neko duze vreme, ako ne racunamo post moje drage, a pogotovo nema bas hardkocHINE ili bozenedaj GRINDKORRRA i tih radova. I ja reko, sta cu, ku cu, ne znam sta da metem, koji album, koji kurac, ma da napravim ja jednu kompilaciju najbrzih i najkracih i najbucnijih pjesama milih mi srcu i mogu vam reci da sam ja prilicno zadovoljan ishodom. KrvavOgovnavim ishodom da izvinete, napravi ja kompilejsHNN na kojoj se nalazi 50 pesama odsviranih u cirka 29 minuta i tries sekundi, koju bih sa vama podjelio veceras OH! cjenjeni ljubitelji LIJEPIG umetnosti i svijega LIJEPOGA! HCPUNKGRIND krljaza od pocetka do kraja, najkraca stvar Plesure to kill od NADIMACA (0:06) a najduza No Mercy od LOCa koja traje cijelih 0:59. Bitno je da je ispod minut i da je prava stvar, necu da otkrivam ostatak liste neka bude iznenadjenje, pa ako volite pravu HC cukacinu i pravo old skul KRLJANJE ili pak imate problema sa hiperaktvnim ponasanjem, neurozama i slicnim pojavama, ova kompilacija je prava stvar za vas. Ostali, ovi sto to ne VOLU, menjaj stranicu i teraj dalje, ovi prvi link za skidanje vam je OOVVDDEE   , uzivajte, zdravi bili, vidimo se!

2 коментара: