петак, 8. август 2014.

OBAVESTENJE ZA JAVNO MNENJE



Evo vako, ako ovo jos neko i dalje prati on a dejli bejziz (cao Kaca, cao Draganice...) verovatno je primetio da ovaj blog bas i nije kao sto je bio nekada u smislu da se vec neko vreme jako sporo (gotovo nikako) stvari krecu. Postova jedva da ima, prvo je bilo 100 postova mesecno, onda dvadesetak, pa deset pa pet da bi dosli do jedva dva, tri. Razlog za sve ovo je da je ovo i dalje moj i samo moj blog, sa izuzetkom nekolicine gostujucih postova od strane nekih meni dragih ljudi. Znaci glavni razlog sam iskljucivo ja, odnosno moj nedostatak zelje, volje, vremena i inspiracije da bilo sta napisem, nikako materijala ili novih stvari. Prosto i jednostavno-mi, majself end aj! E sad, ja nikako ne bih imao srca, niti zelim zaista da ugasim ovaj blog vec ga samo malo mecem pod led i blog ce do daljnjeg biti u stanju hibernacije. Kada cu ga odlediti i pustiti nazad u pogon to ne znam ali doci ce i to vreme sto posto. Srecom, u decembru prosle godine, moj dobri drugar i veliki fan ovoga bloga, Boskica AKA DJ Del Bosque napravi MZI stranicu na fejsu, posto se ja pomalo gnusam drustvenih mreza i stavi mene za administratora. E pa upravo na toj stranici cu ja pomalo drzati ovaj blog u zivotu jer sam odlucio da tamo kacim neke albume u celosti koje bi ste, ili jeste, vidjali na ovim stranicama. Adresa na fejsu je MZI BLG i od danas tamo mozete videti nase favorite i predloge za preslusavanje pa ako volite dobru ziku i do sad vam se svidelo sta je ovde prezentovano, posetite nas i tamo, overite sta ima, procunjajte loma i tako te stvari... Jos jednom, stranica je MZI BLG, svratite i zdravo ostajte do nekih boljih i inspirativnijih dana. Vluja has left D bilding, vazda zdravo bili i pamet u glavu pa se vidimo kad se vidimo, pozdrav!

8 коментара:

  1. Одговори
    1. osecacu se uskraceno, ugrozeno, ugruvano:( fejs je spejs? :/

      Избриши
    2. daj ne njajke, pravim malo pauzu to je sve...fejs nije plejs, spejs, kako hoces, samo je to sad tako, mojne mi reshsse nego tamo da se javis na mejl imam nesto da pricam s tebe...

      Избриши
    3. necu najke,daj mi lajke...sve cu da priznam i da vratim.probaj skajp mozda il cemo si pisma pisat. dotle doslo jelte.draganinaposta radi bolje za 90

      Избриши
  2. Javi se da zalijemo sve sreće i tuge za vikend.
    Stigla kajsija ćaletova :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ma ko da su drugi blogovi bolje prošli...pojo nas bre fejsbuk, evo ako ima jedan kvalitetan aktivan blog ovde me seci...tj. ima jedan al taj čovek je baš uporan...

    ОдговориИзбриши
  4. ks ks ? hej,JD,vrati se na blog,uhapsice te preko fejsa,yo...

    ОдговориИзбриши